24 września 2012

Kuchnia grecka - cd.

Prezentowałam już zdjęcia posiłków z lokalnej knajpki kreteńskiej. Tym razem mam kilka zdjęć w hotelu (kiepska jakość zdjęć - robione komórką). Niestety nie miałam telefonu przy wszystkich posiłkach, więc sporo ciekawych rzeczy nie udało mi się uwiecznić na zdjęciach :(
Kotleciki wieprzowe, od góry bakłażan, sałatka z soczewicy, kaczka. 






Ryba, szaszłyk wieprzowy, kotleciki wieprzowe, u góry paluszek (ciemne pieczywo z ziarnami).
 








Jagnięcina w sosie grzybowym, ryba (muszę przyznać, że ryby były najsłabsze z całego jedzenia).










Grillowany bakłażan i cukinia, kurczak, kulki z ryżu i mięsa. 


  









Po każdym posiłku deser:)
Słodycze są pyszne ale za bardzo słodkie - na zdjęciu niewielki procent tego, czego miałam okazję spróbować: pancakes, ślimaki z ciasta francuskiego, rogaliki z nadzieniem.



2 komentarze:

  1. fajnie wyglądają te przysmaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i drugi talerz wygląda wyśmienicie :) a deser to chyba zbyt słodki ;P

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).