26 marca 2016

Warsztaty kulinarne "Kasza" - z T. Jakubiakiem i P. Ogińskim

Dzięki uczestnictwu w konkursie Akademii Smaku "Kasza na zdrowie" i zgłoszonemu przeze mnie przepisowi, zakwalifikowałam się do udziału w warsztatach kulinarnych. Tematem przewodnim warsztatów była oczywiście kasza.
Kocham kaszę pod każdą postacią, dlatego wygrana w konkursie i udział w warsztatach bardzo mnie ucieszyły.

Spotkanie odbyło się 21 marca br. w Centrum Domowych Inspiracji w Warszawie.

Zostaliśmy podzieleni na dwa 10-osobowe zespoły. Nasz, pod kierownictwem Tomasza Jakubiaka,

oraz drugi - Piotra Ogińskiego. 
Podczas wykonywania potraw, była także okazja do rozmowy z Katarzyną Glinką. 

Wraz z koleżanką Angeliną, wybrałyśmy coś słodkiego do przygotowania: Jagodowo-rozmarynową kaszę jaglaną zapiekaną pod kruszonką. 
Pozostałe przepisy, które powstały na warsztatach to:
Gołąbki z kaszą gryczaną boczkiem i suszonymi pomidorami 
Kaszi, polskie sushi

Pomidorowa sałatka z kaszy bulgur 
 Kasza pęczak z warzywami i kurczak w sezamie 

Pulpety z kaszą jaglaną i marchewką w sosie kokosowym 

Pikantna sałatka z kaszą gryczaną oraz Sałatka z pieczonymi burakami kasza bulgur oraz camembert

Pierogi z kaszą gryczaną 

Sypana szarlotka na ciepło z lodami i sosem czekoladowym (zdjęcia brak).


To był miło spędzony czas, a smaki które powstały warte spróbowania. 
Najbardziej przypadły mi do gustu gołąbki - dobrze przyprawione, bardzo smaczne. Chętnie powtórzę recepturę w domu. 
Smakowały mi też: kasza jaglana na słodko oraz sałatka z pieczonymi burakami.

Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś zawitam tam na kolejne warsztaty... ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).