22 października 2012

Makaronowa patelnia z kurczakiem i warzywami

Smaczny obiad, który robi się bardzo szybko. Może trochę nie do końca zdrowy, ale przecież nie jada się takiego codziennie ;).

  • 350 g mięsa (u mnie pierś kurczaka)
  • 400 g dowolnych warzyw (u mnie włoszczyzna, brokuł i fasolka)
  • 1 łyżka stołowa oleju
  • Winiary Pomysł na... Makaronowa patelnia
Pokrój mięso w paski, a warzywa w cienkie słupki (ok. 3 cm długości). Na rozgrzaną patelnię wlej łyżkę oleju, podsmaż mięso ok. 3 minuty, dodaj warzywa i smaż przez kolejne 3 minuty. Dodaj "Pomysł na..." oraz 300 ml wody, wymieszaj i poczekaj aż się woda zagotuje. Dodaj suchy makaron, a następnie gotuj i mieszaj aż do momentu wyparowania wody.

5 komentarzy:

  1. Raz na jakiś czas można :) Jeszcze nie robiłam tej patelni, ale wygląda całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo smaczny obiadek mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa znam to często u mnie makaron zostaje to później coś do niego dokładam, smażę i mam nowy obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis, lubię takie dania.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).