5 grudnia 2012

Pikantny kurczak w czerwonej paście curry z mleczkiem kokosowym

Pikantny kurczak w czerwonej paście curry z warzywami i mleczkiem kokosowym
Próbowałam po raz pierwszy czerwoną pastę curry. Zawiera głównie chili i trawę cytrynową. Pasta jednak okazała się dla mnie za mało pikantna (lubię bardzo pikantne smaki), więc danie doprawiłam jeszcze odrobiną chili w proszku.
Zmodyfikowany przepis z opakowania pasty curry, składniki dla 3 osób:
  • 1 łyżka czerwonej pasty curry (dałam 3)
  • 185 ml mleczka kokosowego
  • 300 g piersi z kurczaka (lub owoców morza)
  • 6-7 pieczarek
  • 150 ml wody
  • 200 g mieszanki warzywnej
  • odrobina chili w proszku (niekoniecznie)
  1. Zagotować w garnku 185 ml mleczka kokosowego wraz z pastą curry. 
  2. Dodać pokrojonego w kawałki kurczaka. Poddusić, a następnie dodać 150 ml wody i zagotować. 
  3. Następnie dodać dowolne warzywa i pokrojone pieczarki, dusić jeszcze kilka minut. 
  4. Podawać z ryżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).