30 lipca 2013

Sałatka z awokado i kaszą jaglaną, podana na zimno lub ciepło

Sałatka z awokado i kaszą jaglaną, podana na zimno lub ciepło
Sałatkę można zjeść na zimno w upalny dzień, można również podgrzać i podać jako danie obiadowe lub sycące śniadanie. Zazwyczaj używam kaszy, która zostaje z poprzedniego dnia, więc przygotowanie zajmuje mi dosłownie chwilę.

  • 3/4 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
  • 5 pomidorów suszonych z zalewy
  • 1 łyżka oleju z zalewy
  • 1/3 awokado
  • sól, pieprz
  • inne dowolne przyprawy (np. mieszanka włoska)
  • odrobina soku z cytryny
  1. Ugotowaną kaszę wyłożyć na talerz (lub do miski), dodać 1 łyżkę oliwy z zalewy, sól, pieprz i wymieszać. 
  2. Pomidory pokroić na kawałki, wyłożyć na kaszę i całość podgrzać w mikrofali. 
  3. Na koniec dodać pokrojone w plastry (lub kostkę) obrane awokado i skropić odrobiną soku z cytryny.

10 komentarzy:

  1. Awokado i suszone pomidory- moje smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, a do tego kasza jaglana jest mega zdrowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo - gdyby było inaczej, nie podawałabym przepisu ;) Choć mój mąż nie przepada za kaszą i awokado, więc jego nie częstowałam ;)

      Usuń
    2. OOO przynajmniej Ci nie podbierał. Ale niech żałuje bo samo zdrowie :)

      Usuń
  4. ale mi narobiłaś ochoty:) pyszna

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ten przepis mi się podoba, wreszcie mam wszystkie składniki i nie potrzeba blendera. :) Ale mikrofali to bym nie używała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepis się spodobał :). Jeśli mamy ugotowaną, gorącą kaszę, wówczas nie ma potrzeby podgrzewania :).

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).