19 grudnia 2014

Koktajl szpinakowy z mlekiem sojowym

Smaczny i zdrowy koktajl z dodatkiem szpinaku. Nadal nie mogę przekonać dziecka do koktajli w kolorze zielonym. Macie może na to jakiś sposób? ;)


  • 2 garści szpinaku (lub kilka mrożonych brykietów)
  • ok. 1 szklanka mleka sojowego Alpro
  • 1 duży banan
  • 1 plasterek obranej cytryny

Szpinak umyj, banana obierz.
Wszystkie składniki przełóż do blendera i dokładnie zmiksuj (ewentualnie uzupełnij jeszcze według uznania mlekiem lub dosłódź stewią).

4 komentarze:

  1. Małej bratanicy nie zachęcałam, po prostu sama, codziennie piłam "green monster", a ona któregoś dnia stwierdziła, że chętnie spróbuje, czym żywią się prawdziwe potwory :) Najgorsze to biegać za dzieckiem i prosić "wypij". Najlepszą reakcją jest obojętność.
    -Chcesz koktajl?
    -Nie.
    -Okej, to ja wypiję (nie dawać w zastępstwie słodyczy etc.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dac jej zielone kiwi, potem jakies ladne zielone jablko, podkreslac do bolu jakie to pyszne to moze i na koktajl sie skusi :) bo mnie osobiscie to ten kolor zacheca do jedzenia, ale wiadomo kazdy ma inny gust!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu starszemu puszczałam bajkę z Popeyem i opowiadałam o szpinaku. Mówiłam jakie to zdrowe, że będzie duży (na 2 metry ; ))silny, itp. Koktajle tylko na słodko, jako baza zamiast wody własny sok jabłkowy, potem szpinak/jarmuż i jeszcze jakieś dodatki, a to kiwi, a to winogrona, itd. Młodszy pił bo było dobre no i wszyscy pili ; )

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).