8 czerwca 2017

Koktajl ananasowy z gruszką

Koktajl ananas gruszka
Prosty, słodki i smaczny koktajl. 
Ostatnio trafiłam w sklepie na promocję na ananasów i eco gruszek. Od razu pomyślałam o koktajlu. To był dobry pomysł, bo obydwa składniki świetnie razem się komponują.



  • 1/2 ananasa 
  • 2 gruszki
  • ok. 1/4 szklanki wody 
  • opcjonalnie 2 kostki lodu latem

  1. Ananasa obierz i usuń zdrewniały środek.
  2. Gruszki obierz i usuń gniazda nasienne.
  3. Składniki umieść w blenderze i miksuj, aż do uzyskania aksamitnej konsystencji.

Bądź na bieżąco, dołącz do obserwujących: Photobucket Photobucket Photobucket

Koktajlowy zawrót głowy

4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi takiego smaka, że pobiegłam do sklepu po świeżego ananasa i zrobiłam Twój koktajl, bo to zdecydowanie moje klimaty. Jest mega pyszny. Jednakże ja nie byłabym sobą gdybym coś od siebie nie dorzuciła,ale pomysł prosty i super połączenie smaku. I wiesz co doceniam najbardziej, że cała słodycz w tym koktajlu płynie z samych owoców i nie ma tu dodatku białego cukru. Podbiłaś moje podniebienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo miło mi to czytać. Cieszę się, że trafiłam w Twoje smaki. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Takiego połączeni nie jadałam, muszę wypróbować...

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).