11 sierpnia 2017

Tiramisu pomarańczowe - szybki deser dla dzieci

Cała moja rodzina kocha tiramisu. Ostatnio zrobiłam wersję dla dzieci, które nie lubią smaku kawy w deserach. Małym gościom deser bardzo zasmakował i zniknął w ekspresowym tempie ;).



  • 200 g śmietany kremówki 36 lub 30%
  • 200 g mascarpone
  • 1 opakowanie biszkoptów okrągłych (200-250g)
  • 1 szklanka soku pomarańczowego 100 %
  • 2 łyżki proszku z galaretki pomarańczowej
  • 2-3 łyżki cukru pudru



  1. Śmietankę ubij mikserem. Jak będzie już lekko sztywna, dodawaj po małej porcji cukru pudru i proszku z galaretki i dalej ubijaj.
  2. Dodaj mascarpone i delikatnie wymieszaj.
  3. Do szklaneczek układaj na zmianę warstwami biszkopty (namoczone w soku pomarańczowym) oraz masę. 
  4. Wierzch posyp pokruszonymi biszkoptami.
  5. Jeśli biszkopty są mocnej namoczone, deser można jeść od razu. W przeciwnym razie - przykryj folią i wstaw na kilka godzin do lodówki. 

Bądź na bieżąco, dołącz do obserwujących: Photobucket Photobucket Photobucket

4 komentarze:

  1. Pycha , kocham tiramisu, ale takiego jeszcze nie jadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a zrobiłam go specjalnie dla synka, który nie lubi smaku kawy.

      Usuń
  2. Fajny przepis , wykorzystam ,zrobię deser dla swoich wnuków.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).